Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Kostomłoty

Ogłoszenie nr 1/2024 z dnia 08.07.2024 r. o naborze na stanowisko ds. świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego

Utworzono dnia 08.07.2024

Ogłoszenie nr 1/2024

z dnia 08.07.2024 r.

o naborze na stanowisko

ds. świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kostomłotach ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. świadczeń  Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego.

Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w  Kostomłotach

ul. Średzka 10a  55-311 Kostomłoty

Tel. 71/3170261   e-mail: gops@gopskostomloty.pl

Określenie stanowiska: inspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • preferowane wykształcenie  wyższe,
  • dobrze widziane doświadczenie w  świadczeniach  rodzinnych i  funduszu  alimentacyjnym  lub  sferze administracyjnej
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu:
  • ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
  • ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
  • ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz aktów  wykonawczych do wymienionej ustawy;
  • ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” o raz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność i komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • mile widziana znajomość programu: TT-Świadczenia,
  • dobra znajomość procedur administracyjnych;
  • umiejętność pracy z dokumentami;
  • wysoka kultura osobista.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • realizacja ustaw i rozporządzeń: ustawa o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i  rodzin „Za życiem”.
  • udzielanie informacji klientom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kostomłotach o ich prawach w zakresie ww. ustaw;
  • przyjmowanie wniosków w sprawie realizacji ww. ustaw;
  • wydawanie  zaświadczeń do „Czystego Powietrza”
  • przygotowanie przyjętych wniosków z zakresu świadczeń do realizacji;
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych;
  • sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń;
  • prowadzenie teczek osobowych osób upoważnionych do pobierania świadczeń;
  • ewidencjonowanie osób uprawnionych do świadczeń;
  • sporządzanie analiz, zapotrzebowania, sprawozdawczości z zakresu udzielanych świadczeń;
  • podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych (przeprowadzanie wywiadu alimentacyjnego i odbieranie oświadczenia majątkowego);
  • ścisła współpraca z organami (w szczególności: sądowymi, Urzędami Pracy, Starostwami Powiatowymi, Ośrodkami pomocy i innymi) w sprawach postępowania wobec dłużników alimentacyjnych;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • sporządzanie bilansu potrzeb i sprawozdawczości w sprawach świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca w pełnym wymiarze- 1etat,
  • miejsce pracy: siedziba GOPS w  Kostomłotach ul. Średzka 10a  55-311 Kostomłoty
  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • życiorys – Curriculum Vitae,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik nr  1 do niniejszego ogłoszenia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom),
  • kserokopie certyfikatów specjalistycznych oraz zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i innych formach rozwojowych,
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, itp.),
  • załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia – oświadczenia kandydata o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  2. niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,
  4. stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  5. o niepozbawieniu oraz nieograniczeniu  władzy rodzicielskiej;
  6. o nienałożeniu sądownego obowiązku alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego.
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. w siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kostomłotach z siedzibą w Kostomłotach ul. Średzka 10 a – pok. nr 4;
  2. pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w  Kostomłotach  ul. Średzka 10a  55-311 Kostomłoty, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko  inspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”; w nieprzekraczalnym terminie do 22.07.2024 r. do godziny 12.00.  Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

  1. kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i teście  pisemnym.
  2. zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kostomłotach i na tablicy ogłoszeń  
  4. Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu:  71 3170261-Kierownik GOPS Kostomłoty Piotr Łabędzki
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kostomłotach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi mniej  niż 6%.

 

 

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 lub art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, iż w zakresie dziedzinowych obowiązków informacyjnych dla:

 

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kostomłotach ul. Średzka 10a, 55-311 Kostomłoty, reprezentowany przez Kierownika. Można się z nami skontaktować:

  • listownie przesyłając korespondencje na adres ul. Średzka 10a, 55-311 Kostomłoty,
  • kontakt za pomocą poczty e-mail: gops@gopskostomloty.pl
  • telefonicznie, pod nr. telefonu:  71/3170261
  • za pomocą strony podmiotowej https://gopskostomloty.pl

Inspektor Ochrony Danych

W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej został powołany inspektor ochrony danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą;

Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:

  • niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji, w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na nas, wynikającego z Kodeksu Pracy, w przypadku osób weryfikowanych w rejestrze przestępstw seksualnych dodatkowo ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz niektórych innych ustaw oraz ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępstwami na tle seksualnym, zgodnie art. 6 ust 1 lit c RODO w zakresie danych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie wyrażonej zgody, zgodnie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w przypadku podania w dokumentach aplikacyjnych danych dodatkowych oraz art. 9 ust 2 lit. a RODO w przypadku podania danych szczególnej kategorii,
  • wykorzystywania przesłanej kandydatury w procesach związanych z przyszłymi rekrutacjami, w przypadku wyrażenia zgody na przyszłe rekrutacje, zgodnie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  • realizacji obowiązków wynikających z art. 6 ust 1 lit e RODO, w związku z wykonywaniem zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, jak roszczenia oraz obrona przed roszczeniami, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

Odbiorcy danych

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być: dostawcy usług pocztowych, kancelaria prawna, w przypadku wystąpienia roszczeń oraz podmioty współpracujące z nami w związku ze świadczeniem usług: 

  • hostingowych,
  • dostawcy rozwiązań informatycznych.

Okres retencji danych

Pana/Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres:

  • 3 miesiące – ze względu na kwestie roszczeniowe w przypadku danych niezbędnych do przeprowadzenia procesu

rekrutacji,

  • do czasu odwołania zgody (nie dłużej niż 3 miesięcy), w przypadku danych dodatkowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych,
  • do czasu odwołania zgody w przypadku wyrażenia zgody na przyszłe rekrutacje, nie dłużej niż 12 miesięcy
  • do czasu przedawnienia roszczeń lub wniesienia skutecznego sprzeciwu.

Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:

  • prawo dostępu do treści swoich danych,
  • prawo do sprostowania, 
  • prawo do usunięcia danych, 
  • prawo do przeniesienia danych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody,
  • prawo ograniczenia przetwarzania, 
  • prawo wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w przypadku kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa), gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.

Dobrowolność podania danych

Dane podaje Pan/Pani dobrowolnie. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem uwzględnienia Pana/Pani kandydatury w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości aplikowania do pracy.

 

Jeżeli chce Pan/Pani, aby przesłana kandydatura była rozpatrywana przez Ośrodek Pomocy Społecznej do przyszłych rekrutacji, prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w celu wykorzystania przesłanej kandydatury przez na potrzeby przyszłych rekrutacji. 

 

 

 

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Kostomłotach

Piotr Łabędzki

 

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 2-zgody

Utworzono dnia 08.07.2024, 11:10

Załącznik nr 1 -Kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 08.07.2024, 11:09

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Grudzień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 73

W poprzednim tygodniu: 72

W tym miesiącu: 76

W poprzednim miesiącu: 318

Wszystkich: 16215